Na stiahnutie
Všetkým účastníkom Európskeho týždňa mobility sa odporúča používať spoločný vizuálny štýl kampane pre jej komunikáciu smerom k verejnosti. V tomto zmysle boli navrhnuté grafické prvky tak, aby sa s nimi dalo ľahko pracovať pri tvorbe propagačných kampaňových materiálov počas celého roka.
Všetky grafické prvky sú bezplatné, nie sú chránené autorskými právami a teda sú voľne dostupné.
Logá:
- Logo kampane Európskeho týždňa mobility (PNG, 33,2 KB)
- Logo kampane ETM s dátumom 2024 (ZIP, 321,8 KB)
- ETM rôzni maskoti (ZIP, 2 MB)
Metodické materiály:
- Metodický materiál - Plánovanie udržateľnej mestskej mobility (PDF, 1,9 MB)
- Metodický materiál - Príklady dobrých riešení ulíc na Slovensku a blízkom okolí (PDF, 3,8 MB)
- Katalóg príkladov dobrej praxe (PDF, 1,6 MB)
- Príklady dobrej praxe_firmy-organizácie-inštitúcie (PDF, 1,9 MB)
- Príklady dobrej praxe_školy a škôlky (PDF, 1,2 MB)
- 5 odporúčaní k zapojeniu mládeže do plánovania mestskej mobility a kampaní (PDF, 271,8 KB)
- Ako organizovať Deň bez áut v 10 krokoch (PDF, 436,7 KB)
- Manažment mobility (PDF, 554,6 KB)
Materiály súvisiace s aktuálnym ročníkom kampane: